Retourvoorwaarden

Indien u verkeerd of teveel heeft besteld dan kunnen producten  incidenteel en in overleg retour genomen worden. Houdt u dan rekening met onderstaande voorwaarden.

  • Vers, diepvries- en koelproducten kunnen vanwege voedselveiligheidsredenen niet worden geretourneerd.
  • Speciaal bestelde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
  • Droge kruidenierswaren, Non Food producten en Dranken kunnen binnen 24 uur na levering per mail retour gemeld worden, voorzien van pakbonnummer.
  • Artikelen zonder retour bon kunnen niet worden geretourneerd.
  • Artikelen worden alleen retour geaccepteerd in de originele, onbeschadigde en verkoopbare verpakking.
  • Artikelen, zoals verkeerde alternatieven of bij afwijkingen die bij levering worden geconstateerd kunt u gelijk aan de chauffeur retour geven. De chauffeur zal hier een retour bon voor opmaken.
  • Na ontvangst zal Zegro de eindcontrole uitvoeren en na goedkeuring tot creditering overgaan.
  • Artikelen die zonder goedkeuring worden geretourneerd worden niet gecrediteerd en zullen worden vernietigd.
  • Zegro houdt zich het recht voor om af te wijken van bovenstaande procedure.