Indien u verkeerd of teveel heeft besteld dan kunnen producten incidenteel en in overleg retour genomen worden. Houdt u dan rekening met onderstaande voorwaarden.
Vers, diepvries- en koelproducten kunnen vanwege voedselveiligheidsredenen niet worden geretourneerd.
Speciaal bestelde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Droge kruidenierswaren, Non Food producten en Dranken kunnen binnen 24 uur na levering per mail retour gemeld worden, voorzien van pakbonnummer.
Artikelen zonder retour bon kunnen niet worden geretourneerd.
Artikelen worden alleen retour geaccepteerd in de originele, onbeschadigde en verkoopbare verpakking.
Artikelen, zoals verkeerde alternatieven of bij afwijkingen die bij levering worden geconstateerd kunt u gelijk aan de chauffeur retour geven. De chauffeur zal hier een retour bon voor opmaken.
Na ontvangst zal Zegro de eindcontrole uitvoeren en na goedkeuring tot creditering overgaan.
Artikelen die zonder goedkeuring worden geretourneerd worden niet gecrediteerd en zullen worden vernietigd.
Zegro houdt zich het recht voor om af te wijken van bovenstaande procedure.